Loren ja Kirsin vuorovaikutuskoulutus 6.10.2016

VUOROVAIKUTUSKOULUTUS 6.10.2016 (1pvä)
Valmentajina Lorenz Backman & Kirsi Ståhlberg

Syksyn paras vuorovaikutuskoulutus: kaksi luennoitsijaa sekä ryhmä näyttelijöitä
To 6.10.2016 klo 08.30-16.00
Koko päivä 500e/hlö, pelkkä aamupäivä 300e/hlö
Ilmoittaudu: olli@hurmatuotanto.fi tai p. 040-5534158

Katso koulutuksen pdf-esite täältä:http://hurmatuotanto.fi/fi/wp-content/uploads/2016/07/Vuorovaikutuskoulutus-Lore-ja-Kirsi.pdf

Vietä energinen koulutuspäivä tv:stä tuttujen kouluttajien kanssa vanhan tallin tunnelmallisessa miljöössä.  Syksyn paras vuorovaikutuskoulutus on ikimuistoinen kokemus.

Luvassa aamupäivällä kaksi mielenkiintoista luentoa ja iltapäivällä workshop, jossa näyttelijöiden esittämiä case-esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.

Valovoimaisina luennoitsijoina toimivat Salatut elämät -tv-sarjastakin tuttu näyttelijä Kirsi Ståhlberg sekä pidetty puhuja, kouluttaja ja tv-persoona Lorenz Backman. Kirsi toimii myös iltapäivän ohjaajana yhdessä improvisaationäyttelijöiden kanssa.

Aamupäivän innostavat luennot sekä iltapäivän case-esimerkit ja harjoitukset antavat tukea vuorovaikutustilanteisiin niin omassa työyhteisössä kuin asiakaskohtaamisissakin.

•    Huono ilmapiiri työyhteisössä voi olla vaaraksi koko liiketoiminnalle
•    Tuntuuko, että työyhteisössä ei kunnioiteta ajatuksiasi ja ideoitaisi?
•    Henkilökemiat ratkaisevat lopulta sen syntyykö kauppaa vai ei
•    Asiakas luo mielikuvansa myyjästä salamannopeasti ja tiedostamattaan
——————————————————————————
PÄIVÄN KULKU

08.30 saapuminen Espoon Tallille, aamiaista tarjolla
09.00-10.30 Lorenz Backmanin luento
10.30-12.00 Kirsi Ståhlbergin luento
12.00-13.00 lounas
13.00 workshop (Kirsi+näyttelijät)
14.30 iltapäiväkahvit
15.00-16.00 workshop jatkuu (Kirsi+näyttelijät)
16.00 tilaisuus ohi

———————————————————-
KOULUTUSPÄIVÄN TEEMOJA

-Sanaton viestintä ja kehon kieli
-Alitajunnan merkitys ja alitajuntaan vaikuttaminen
-Oman idean ”myyminen”, idean myymisen prosessi ja lainalaisuudet
-Onnistunut asiakaskohtaaminen ja vuorovaikutus
-Miten asiakas kohdataan ja huomataan
-Tunteiden ja tunnetilojen tunnistaminen
-Asiakaspalvelija vai asiakkaan palvelija
-Statuksen muuttaminen tilanteen mukaan, asiantuntijasta asiakkaan tuntijaksi
-Mistä asiakkaan tyytyväisyys/tyytymättömyys kumpuaa
-Työkaluja ongelmatilanteisiin

Lisätietoja löytyy myös täältä: http://hurmatuotanto.fi/fi/vuorovaikutuskoulutus-to-6-10-2016/

 

tapahtumamainos-fb-vuorovaikutuskoulutus